Forging the city’s largest outdoor leftovers feast with 1.5 tonnes of surplus food
18/12/2017
am730

(full article in Chinese only)

1.5噸剩食炮製香港歷來最大 戶外剩食宴

早前中秋節網上有潮文,分享將食剩的月餅做炒飯,絕對夠「fun」又有衣食。聖誕節就到,近500位市民昨日去元朗錦田參加社創基金同聖雅各福群會合辦、全港首個全方位食物援助平台FOOD-CO的「惜食共享嘉年華」,享用由剩食「升級」做嘅聖誕大餐,呢個活動係香港歷來最大戶外剩食宴,大會把籌到的1.5噸新鮮剩食和飲料,炮製10款聖誕美食,包括「飄雪樂園」和「火紅聖誕花」兩款美食,原來是參加者DIY的飯團及紅菜頭蛋糕,就咁聽菜名真係估你唔到!至於大家經常捨棄嘅麵包皮,炒香之後再點朱古力醬同蜜糖,原來好香脆可口,參加者都不斷encore!

今次大會更設立手工藝坊,教大家以剩食做小手作,例如以發咗芽嘅薯仔,製成唔同圖案嘅「印仔」,點上色彩繽紛嘅顏料後,就可以自製聖誕賀卡送俾親友,既有心思又環保,又係唔少人的童年回憶!大會仲送「惜食123」紀念袋,提醒大家每個月頭3日,記得檢查食物櫃有否剩食,再轉贈他人。

 

Previous: Media Centre